Härliga dag! :)

Idag har ja inte haft mycket ont!! Lite värre än jobbig träningsvärk! Så skönt!!

Började dagen inomhus med att plocka undan, bädda rent, fixa med tvätt och städa toan... sen kom Jonas och vi gick en sväng med hundarna.
Efter det tänkte jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig i trädgården... Å det gjorde jag.. Men så fick jag syn på mina rabatter... Suck.. Massor med löv å skit, men under allt detta så tittade några små vår blommor fram... :)
Så jag var bara tvungen att rensa bort alla löv..





Sen var jag bara tvungen attt räffsa bort alla löv som låg i trädgården.. Tyvärr var jag en latmask i höstas, så när alla löv trillat till marken, så sket jag i att räffsa upp dom! Å de har ja fått sota för idag!
Fy vilket slit det varit!! Men nu är dom borta! :) Har vatt så duktig idag.. Nu hoppas jag bara att ja inte får lida för det imon, eftersom ja inte är riktigt bra i mina muskler än!

Massor, massor med löv!






Har även passat Teddy idag, så medans jag arbeta i trädgården hade jag tre vovvsar som skulle vara med också!! Inte lätt det inte..



Tyvärr är vår gräsmatta ganska skadad av alla löv... Så har med jord än gräs just nu.. Men förhoppningsvis så växer det till sig, å sprider sig!! Hoppas Hoppas!!

Sen till en mycket hemsk å jobbig sak... Ytterligare en till person är försvunnen här i Laholm.. :( Inte bara min granne nu, som vad jag vet, inte är hittad! Utan en kille i 30 årsåldern är nu också försvunnen.... han försvann om ja fattat det rätt igår vid middags tid! Usck.. Är fruktansvärt!!
Vad är det som händer här??? Usch...

Kvällen ska spenderas i soffan och så ska ja ut med Theo en sväng!! :) Men jag tycker nu att jag förtjänar att slappa!

puss till er mina sötisar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0