God morgon...

Måndag! :) Ny vecka, Nya tag! ;) ser fram emot denna vecka... På jobbfronten så är det lugnt.. tisdag och onsdag korta dagar å torsdag fredag dagcenter... Till helgen fyller vevvis år, så hon ska firas och så är vi bjudna på middag hos Citte och Therese.. Myys på hög nivå! :) <3

Idag tänker jag städa, bädda rent, tvätta m.m.. Känner att det behövs och ikväll ska ja umgås med Vevvis.. :)

Mår så jädra bra, fast ja känner av symtom som dom flesta tjejer har en gång i månaden! Irritation, svullen m.m.  Men vad gör det?? Är normalt och jag slipper inte det än på några år! Hoppas jag... Så det är bara att gilla läget.. hehehehe

Denna vecka kör jag på som vanligt med min täning igen.. Har enbart på mig stegräknaren när ja är ute och går.. Kände att det andra inte passa mig.. Ansträngde mig inte lika mycket med att vara ute.. Blev ju många steg ändå eftersom alla räknades.. Så nu kör vi på igen! ;)

Puss


Kommentarer
dreadsbruden - 20 år och gravid

Var med och tävla om att bli veckans blogg! :)



http://mammaems.webblogg.se/2011/march/veckans-blogg.html#comment

2011-03-21 @ 19:26:35
URL: http://mammaems.webblogg.se/
Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Promenader gör mer än man tror! :) Jag har också stegräknare när jag är ute... Idag vart det inget gym för min del - men promenaden gjorde sitt ändå!



Btw; kom gärna in o delta i mina tävlingar. Har en hel del igång - och många kommer upp de närmsta dagarna - kläder, presentkort, smycken m.m.!

2011-03-22 @ 01:40:01
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0