?

Har haft en känsla ett tag nu, en jobbig känsla.. Mår lite dåligt över det.. Men kan bara inte släppa det.. Å inte vågar jag ställa frågan heller, för jag är rädd för svaret.... :(

Känns som om ja kämpar i onödan.. Och sen för den delen, har ja bara gjort bort mig när ja pratat eller umgåtts med denna människa! Får inte riktigt känslan tillbaka att ja vill umgås med dig också! Trist om det nu är så..

Men det är bara att acceptera.. Inget illa menat mot någon detta, utan det är en känsla jag har..

Så från och med nu, tänker ja inte ödsla tid på någon som inte vill ge mig tid! :) Så mår ja nog mycket bättre.. Hoppas jag i alla fall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0