Lördag..

Idag fyller min kära extra mamma år... :) Så antagligen åker jag dit ikväll... Så får babe och Jonna vara hemma med hundarna om dom inte vill följa med. papps och extra mamms hundar löper, så jag vill INTE ta med mina hundar!!

Annars håller jag nu på att städa! Bäddat rent, tvättat två maskiner tvätt, städ av toa, så nu har ja dammsugning och torkning av golv kvar! :)
Har till och med torkat av väggarna i hallen, plus dörrarna där. Fyy va äckliga dom var! Hade svarta händer på mina vita väggar och så var det fullt av stänk... Blir ju så när hundarna rister av sig när dom kommer in!

Händer inte så mycket mera idag! Som sagt Jonna är på besök... Så jag har hundtjänst hela helgen! :)

Höres senare...


Kommentarer
Johanna

snygg fin design :)

2011-06-18 @ 14:50:06
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
JEANETTE - fotografier

Hej! kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya bloggdesign! :)

2011-06-18 @ 15:42:26
URL: http://jeanettef.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0