Fredag..

Sååå irriterad jag har varit nu i några dagar!! Har inte kunnat (läs vågat) göra något "stort" på nätet som tex blogga... Eftersom det inte funkat som det ska! Helt plötsligt stängde nätet bara ner sig!
Ringde och frågade vad som var problemet, då har dom J**la nötterna börjar byta ut något ,(kommer inte ihåg vad), utan att meddela sina kunder!! Så fruktansvärt trögt av dom!! okej om det var för några timmar, men TRE dagar?????!!
Men peppera, peppar ta i trä så har nätet funkat bra sen jag kom hem från jobbet... ;) Så nu e det nog färdig fixat!

I tisdes hade vi en musikaluppvisning med jobbet, jag skulle stå på scen, hade inga repliker eller så utan jag skulle bara vara med för att stötta upp!! Men fyyy va nervös jag var!! Helt sjukt!! Skakig i kroppen som bara den! Usch.. Inge för mig det där! Men jobbar man så gör man! ;)

I onsdes var jag ledig.. Min lediga onsdag som nu är över för ett par veckor! Från tisdag nästa vecka jobbar jag heltid några veckor framöver!! wiihoo... ;) Sen får vi se vad det leder!
Var väldigt trött med, kände mig nästan sjuk!! Så det var tur jag var ledig! Tisdagens jobb tog all energi ifrån mig! Behövde tanka ny!!


Igår var jag med ledig!! Är ju lyx, men just nu är jag ju ledig alla röda dagar! Inte alls lessen för detta inte! :) 
Dagen spenderades i stort sett i soffan och så kom söte Vevvis på besök! Ville kolla in sina balsmycken live! Senare fram på eftermiddagen åkte jag på kalas, hos min söte kusin Wille!!
Tog med kameran för att jag hade planer på att fota... Tog en bild och den var ju självklart på mig! Hahaha



I tisdes började jag även fixa en ny blogg!! Inte till mig utan till min älskade Joakim! <3 Han ska börja skriva en jakt blogg!! Hihihi Ska bli spännande att följa, han finns länkad under mina länkningar längst ner till vänster! Men eftersom nätet har fuckat sig som det gjort har ja inte blivit klar förräns ikväll... Men babe har inte sett det än, han får kika på det sen när han kommer hem!

Oj vad mycket jag ville få ner här på bloggen, hoppas att någon orkat läsa allt! ;)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0