Ett årsen! :)

Är det idag sen jag var i malmö och prova på modellyrket! Hahahah

En av bilderna tagna 15 Juni 2010:


En bild tagen 1 Juni 2011:


Har jag förändrats något?? Va tycker ni?? :)

Igår fick jag blommor av min älskling! Det händer ibland och när det väl gör det blir jag såå himla glad!! <3 Älskar dig med hela mitt hjärta Joakim! <3



Just nu håller älskling på med att sätta upp en taklampa i "sitt" egna lilla rum! ;) Å han har även satt upp en rullgardin! Vi har ju bara bott här i över ett år nu, men bättre sent än aldrig! Hahaha

Ja just det, babe fick åka ner te sina föräldrar efter lampsladd.. Vår var tydligen slut och hem fick han denna sladd..



Va e de för färg?? Hahaha har bara sett vita sådana sladdar, men man lär sig någe nytt ibland!

Nu snart blir det sängen... Jobbedax imon igen! Love Love!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0