;)

Har precis suttit och svarat på en del kommentarer... Annars gör jag inte mycket ikväll! Väntar på att babe ska ge sig iväg på jakt... För sen tänker jag lägga mig i sängen och läsa bok! Har börjat om i The twilight saga serien! Myys!! <3

Har idag hunnit med en hel del! Trimmat Theo, städat hemmet, (storstädat), tvättat och slappat massor! :) Gick upp vid åtta imorse och dagen har känts riktigt låång! Hur härligt är inte det??

Har även träffat Nina!! Var en HEL evighetsen jag såg henne!! Så de va skoj, även om det bara blev en snabb kram och utbyte av några få meningar!! Men så är det när man har hanhundar som inte riktigt samarbetar!! Hahaha
Babe prova även att lockade i Dacke i sjön, han simma några tag i början, men fick sen panik!! Så de måste vi prova igen nån dag! Så han vänjer sig!

Imon hoppas jag att jag kan börja klippa häcken!! Får ju göra det själv iår.. För jocke fick ställa upp på sina föräldrar och hjälpa dom att klippa!! Å sen på kvällen var han jätte dålig! Så jag vill inte att han klipper igen! Å då får jag göra det själv!! Eller någon som vill komma och hjälpa mig???!

suck....

Nu blir det boken!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0