Oj vad dålig jag är på detta..

Så dålig jag är på att uppdatera, men har semester och fullt upp!! ;) Denna vecka har ja inte gjort annat än vatt iväg varje dag! Skoj som bara den! :)

Måndes plocka jag svamp med älskling, Citte, Therese, Anton, Joel och Timmy! Hitta en del kantareller.. :)

Tisdes åkte jag till väla med syster och Rebecka!

Onsdes lämna jag Theo hos djurkliniken och sen på eftermiddagen var vi hos jockes föräldrar! Han skulle få bortskrapat all sin tandsten, inte en dag försent! Hade tur med hans tänder, tandlossningen var inte så farlig, så dom behövde inte dra ut några tänder! Så hela kalaset sluta på 2010 kr!

Torsdes åkte jag till Ullared med mamma, syster och moster Nice! :) Handla en massa skojsiga saker! :) Och idag har ja vatt på stranden med Jessi och Gabbe! :) Blåsigt och kallt var det där och hemma var det klibbigt och väldigt varmt! :)

Kameran har ja inte vatt speciellt duktig med, glömde den idag och har inte tänkt på den innan i veckan! Men nästa vecka blir det nog annorlunda! Babe jobbar, så ja lär få massa tid till att skriva här och använda kameran! :)

Kvällen tänker jag spendera hemma, nu snart ska ja in i klädkammaren och börja städa tänkte jag! Behövs vill jag lova! ;) Så jag önskar er alla en trevlig fredagskväll! ;)


Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

nu e det drygt 1 månad tills vi åker till stckholmoooooh !! =)

jaaa mer foton tösa =D kommer ner i helgen..på väg ner nu faktiskt!! kanske vi seeees =)

Puss PUSS

2011-07-29 @ 19:05:32
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Sasha

Sv; Men kantareller är ju alltid gott :)

2011-07-30 @ 07:55:33
URL: http://sashas.se
Moa wellbrant

Fin blogg.

Allt bra? :)

2011-07-30 @ 19:01:30
URL: http://moawellbrant.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0