?? Usch..

När jag vakna imorse såg jag en polis komma gående utanför mitt ena fönster!? Min första tanke var att dom leta efter någon buse!
Men efter att ja vatt ute å gått och mött poliser överallt, plus att det stod en polisbil vid ingången (valvet) till vår lägenhet blev jag orolig! Ringde babe å han kolla nätet och hitta dessa två artiklar 1, 2.

usch stackars dom närmsta och jag hoppas att dom hittar honom! Ni som inte läste artiklarna så är det en man i 60 årsåldern som är försvunnen sen igår och han har en sjukdomsbild som innebär att han måste ha medicin, så dom söker efter honom för att rädda hans liv!
Man blir orolig och undrar om man kanske vet vem mannen är!?

Jag hoppas i alla fall att han hittas så snart som möjligt!


Kommentarer
Johanna

Hoppas de hittar honom! Och då vid liv! :)



Ja, pippi pelikan är toppen!

2011-01-26 @ 17:33:42
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Ronny

Hejsan! Har varit här och kikat hälsar ecigaretter.eu

2011-01-26 @ 22:08:44
URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0