Redan söndag... :)

Oj vad tiden springer iväg.. Men på ett vis är det bra.. Då når jag mina mål snabbare! :) hahahah

Inte skrivit så mycket i bloggen nu på ett tag.. Inte haft någe speciellt att skriva.. Denna helgen har ja ätit gott! :) Smörgåstårta i fredes hos svärmor, sen glass och maränger på det.. Även lite smågodis slank ner.. Aj då... :) Men mums så gott..
Och igår så blev det smörgåstårta igen! :) Fick hem en stoor bit som jag och babe dela på! 

Idag tog jag sovmorgon.. Behövdes.. Sen en riktigt lång promenad med hundarna. Å nu sitter jag här och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar! Tänkte även dammsuga över idag igen.. Mina små älsklingar skitar ner som bara den.  

Nästa vecka händer der skojsiga saker, men mer om det då! :)

Kram Kram


Kommentarer
Johanna

oh gott med smörgåstårta! :)

2011-01-23 @ 13:17:36
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Johanna

Ja det är mycket gott! Åt liten bit hos farmor i november, men hade precis ätit en god lunch innan, så kunde inte direkt frossa då :)

2011-01-23 @ 13:26:09
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Nina

Hihi, ja det ska bli skönt med ett eget rum, fast jag kommer inreda så att man kan ha det som gästrum och allrum för barnen;)

Osis att bli blöt, mitt i resturangen kan man lätt säga:) Inte jätteglad på servitrisen, men gjort är gjort... Att skälla på henne hade inte gjort mig torrare;)

Kram

2011-01-23 @ 17:36:17
URL: http://Mondoblog.se/ninalunde


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0