Min viktresa..

Går inte bra i nuläget, har varit jul och nyår och jag har ätit! Visst har det varit gott, men är det värt det är frågan? Den besvikelse jag känner och den irritation, som sagt är det värt det?
Har ett helt år till på mig att fundera på det! :)

Har på två veckor gått upp 0,6 kg.. Suck.. Det är ju inte så mycket som en väldigt snäll person kommentera innan.. Vilket värmer mycket! :)
Men för mig är det en jätte stor sak, jag visste att ja skulle gå upp och trodde till och med att ja vägde mer än vad jag gjorde, men när ja väl står här så blir jag bara less på mig själv!

Ja ja slut klagat om det.. Nästa vecka får vi hoppas på ett minus istället! Fast har min långe jobbevecka framför mig nu och kan knappt vara ute och gå.. Å träningen har inte heller börjat!
Måste köpa mig ett par "broddar" eller hur de stavas.. Så ja kan börja gå snabbt å långt igen, just nu halkar jag bara rundor. Har fått jätte ont i musklerna i baken och låren, man spänner ju sig när man är ute.

skit vilket gnäll inlägg!! Å inte tar det slut här inte...

Mina steg är inget att skryta med idag heller, har enbart gått  8 722 steg..

Jag hoppas att ja får tillbaka mitt goda humör som vart borta idag.. Å det är tur att jag har babe, han har fått mig att både le och skratta! Fast jag bara velat sätta mig i ett hörn och gråta en skvätt!!

Ny dag väntas efter en god natt sömn! Å då gäller nya tag!

Sov Gott!



Bild lånad google..




Kommentarer
Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

GO GO GO GO, se där :)



Tack så mycket

2011-01-03 @ 21:01:07
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Michelle

0,6kg e inte så mkt. Dom kommer du träna bort fort vännen. KRAM

2011-01-04 @ 12:36:31
Ulrica

0,6 kilo är ju inte så mycket, det går ganska fort bort igen. 8722 gångna steg är ju en himla massa steg.

Ta nya tag å se framåt.

Jag klev på vågen i söndags och började gråta när jag så hur vansinnigt mycket jag har gått upp (tio tal + på vågen). Bit ihop eller bryt ihop? Jag valde bit ihop och har gett mig f*n på att bli av med vart enda kilo jag har lagt på mig. Jag ska till New York i början på juni å då ska jag shopa kläder, det är min morot.

2011-01-06 @ 09:36:48
URL: http://ullabella.webblogg.se/
Anna

0,6 kg är inte mycket alls. Det kan man ju gå upp (och ner) från dag till dag om man råkar äta lite för mycket salt och dricka vatten för att få tillbaka balansen i kroppen. Eller från dag till dag innan mens. Broddar är kanon så det tycker jag du ska köpa. Fortsatt lycka till!

2011-01-06 @ 14:53:37
URL: http://ambi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0