Lördag!

Då var det helg igen! :)

Fick ett irriterande besked igår! Jag blev nekad att läsa den kursen jag sökte sist! Suck... Men det är bara att ta nya tag igen.. Men nu vänder jag mig till halmstad! För Laholm är ju skit när det gäller plugga verkar det som!!
Så högskolan nästa! :) Men när ja ska börja med det vet jag inte! Hehehe

Igår efter jobbet var det snabbt in i duschen och sen göra mig iordning! Tjejkväll med Evelina och Angela stod på schemat! :) Sen att Lina kom med också var ju bara ett stort plus! :)
Vi börja med att äta en förrätt och dela på en flaska vin på Anna Bell eller var det heter i vår stora stad Laholm, kika även lite på handbollen då.. Men såg inte mycket, fick ett kasst bord! Men tycker att våra svenska grabbar har vatt underbart duktiga i år! Nu siktar vi på brons!! heja heja! 
Sen fortsatte vi kvällen hemma hos Angela på ryssgatan, men en massa goda tilltugg och vin! Å tjejsnack så klart! Spela även alias, tror jag det heter! Det gav många goda skratt å en kamp mot mål! hahahah Men jag å Lina vann såklart i slutändan, fast vi låg lååångt efter i början! ;)
Vid halv tolv gav vi upp och begav oss hemåt!

Trött var jag, men sova?? Dum som ja var drack jag kaffe med baileys ganska sent! Men de var ju himmelskt gott! Mumma!!

Å idag har ja än så länge hunnit med att sätta igång en maskin tvätt och vandrat min morgon promenad med hundarna! :)

Ikväll ska ja in te halmstad för att träffa Yasse å Simona <3, blir kankse fler.. Men vad vet jag! :) De ska bli såå skoj! Tror vi ska på bio och sen ta nån drink, ska nog även hitta på någe innan också... Men vad vet ja inte!! :) Får väl ringa och forska i detta snart!

Men innan dess tänkte jag städa å tvätta lite! :)

Glömde ju tyvärr kameran igår, men ska försöka tänka på den ikväll! :)




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uppdateringen om den försvunna mannen i laholm! De är min granne som är borta!!!! Å han är inte återfunnen än! Usch... stackars människa å hans familj!!



Kommentarer
Nina

Va mysigt ni hade det i går:) Och hoppas att du får lika kul idag:) NJUT!!!

Kram

2011-01-29 @ 11:18:12
URL: http://mondoblog.se/ninalunde
Johanna

Hoppas de hittat honom nu din granne!

2011-01-31 @ 22:06:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0