Fiin dag :)

Vilken fin dag man vakna upp till idag, synd bara att ja hade huvudvärk och mådde pyton i kroppen :( Hade en början till förkylning på besök och jag fick som ja ville. :) Den stanna inte länge! För nu mår ja toppen igen.
Sov dåligt inatt med, hade en massa konstiga drömmar??!

Har idag dammsugit igen! Behövs när hundarna är hemma hela dagar, fasiken va dom skitar ner å den största boven är Dacke!!
Å sen har ja fått tvättat lite med och vatt ute på mina dagliga promenader. :)

Ikväll ska ja å babe äta Tacos. De är ju såå jädrans gott!! Love It!
Just nu håller jag på att laga ett smycke som ja lovat fixa, var bara i feb/mars förra året jag fick hem det... Skäms lite faktiskt! Men till min tröst så har jag försökt laga det 2 ggr innan, men det har bara pajjat med en gång igen! Suck.. Så nu provar jag något nytt..

Nu kom babe hem.. Jippi! :)

Puss alla raringar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0