Dag Två

Därför bloggar jag:

Jag bloggar för jag tycker det är roligt och samtidigt skönt!
För ibland behöver man bara skrika ut hur man mår.. Å på något sätt är det lättare i skrift! :)

Sen bloggar jag för dom jag känner, men inte träffar så ofta. Tycker själv om att läsa om vad som händer i mina bekantas liv, har även några nära vänner vars blogg jag läser! :)

Har även ett intresse för webb design, tyvärr har ja inte fått chansen att lära mig jätte mycke, vill en dag göra mina egna designer. Har redan nu lärt mig lite om kodning! :)

Jag kommer ihåg att ja börja blogga för att ja ville sälja mina smycken här på bloggen en dag. Men har insett att det finns för många sådana bloggar och vem vill köpa mitt krimskrams ja hittar på!? Hahhaa
Finns dom som är duktigare å mer hittepåiare än mig! .. Hehehe eget ord det där kankse! :)

Men den största anledningen till att jag bloggar är:

FÖR ATT JAG VILL! :)



Kommentarer
Millah

Jo men jag la typ av med det eftersom det vart så många medlemmar så dom slutade med massa saker och man fick knappt nånting betalt nå mer:S men det funkar :)

2011-01-11 @ 23:28:27
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0