Dag Sju

Några av mina favoritbloggar med beskrivning:

Kenza - Läste hennes blogg för något år sen dagligen, men av någon anledning sluta jag läsa hennes blogg och har nu börjat igen. Så kan inte direkt säga så mycket mer än att den handlar om hennes vardag, mode m.m.

Helen - Har jag läst under detta året. Helen är en riktigt duktig professionellt diplomerad makeup artist. :) Har lärt mig massor på hennes blogg och den har även fått mig att prova lite andra metoder. En mycket läsvärd blogg ska ni veta!

Life of Johanna - En härlig tjej som skriver om sitt liv och har en del tips och tävlingar på sin blogg. Också en väldigt läsvärd blogg.. Kika in vett jag.

Malin & Prinsessan -  Har följt henne under hennes sista månader som gravid. Och för nån vecka sen födde hon sin dotter. Hon skriver om sig själv och sin familj, även hon har en del tävlingar ibland på sin blogg.

Kampen efter Nilwa -   Denna tjej förlorade ett barn när hon var i nionde månaden. Har många gånger fält en tår när man läser hennes blogg. :( Men nu är hon gravid igen och skriver om detta på sin blogg. Jag önskar henne all  lycka..

Syskonen Jensen - Är mina underbara vänner Yasmine, Simona och deras syskon som driver denna blogg. Om ja förstått det rätt har dom skapat denna blogg för att kunna skriva till varandra vad som händer i deras liv, eftersom dom bor på olika håll i sverige.

Det var några av dom bloggar jag läser. Har en del andra som jag också läser imellanåt, men inte lika ofta som dessa jag nämnt ovan.

Nu är även denna lilla blogg utmaning slut.. Men vem vet.. Man ska ju igentligen skriva i en hel månad, så ja kankse tar en vecka till nån gång i framtiden.



Kommentarer
JD | 60 kg ska bort!

kul med bloggtips, måste kolla in vad det är för något :D



jag älskar att träna fortfarande, så inställningen blir rätt bra då ;) hehe hoppas det håller i sig!



oj vad duktig du är du också.

känner många som går upp i vikt så fort dom blir sambo, hoppas inte jag faller där i framtiden ;)

det gäller att kämpa :D



kommer läsa vidare i din blogg med ;)

2011-01-16 @ 14:23:53
URL: http://josdil.blogg.se/
Agnes

Var med i veckans blogg och få fler läsare!

2011-01-17 @ 16:01:50
URL: http://igelkottarnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0