Lördag...

Idag såg min blomma ut så här:



Så jag har lyckats rädda den lite.. Får se hur länge det håller nu bara... :)

Idag mår ja inte bra alls! :( Ont i huvudet, kroppen känns orklös och jag mår lite illa.. Är inte täppt i näsan, men det känns som om hela huvuder är täppt! Suck.. Varken vill eller har tid att bli sjuk nu! Babe mår inte heller toppen och Dacke har vatt dålig i magen i en vecka nu...
Igår morse vid fem tiden väcker Dacke mig och har panik i kroppen.. Han kraffsar på dörren ut till trädgården, så ja släpper ut honom.. Han var jätte nödig, men då var han bra i magen.. Sen under dagen blev det sämre och inatt har jocke vatt ute med han en gång och jag en gång! Stackars liten :(
Men som tur är, så är han pigg och glad ändå, äter som han ska å beter sig som vanligt! Blir det inte bättre under helgen får ja ringa vetrinären på måndag.

Nu hade jag tänkt ta en varm dusch och sen krypa ner i sängen och kolla på en film, å skulle jag somna är det inte hela världen, har inte sovit jätte bra inatt ju.
Som tur är har jag plågat mig hela förmiddagen, så här är städat nu.. Så nu kan ja slappna av resten av dagen. Tvättningen tar ja imon, orkar inte idag!

Puss Puss


Kommentarer
Sanna och Wilma

Hej!

Har du lust att göra ett bloglovin byte med oss?:-)

Ber så mycket om ursäkt om du inte gillar sånna kommentarer!

Kramar Sanna&Wilma

2011-02-27 @ 04:33:45
URL: http://tobelieve.devote.se
Michelle

Titta du har nog lite gröna fingrar innerst inne ;P

2011-02-28 @ 12:32:15
URL: http://miche.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0