Helg!

:) Helgen här, tyvärr min jobbe helg.. Men de gör inget!

Har precis ätit en snabb lunch och sitter just nu här vid datorn och väntar på babe. Har idag hunnit träna och tvättat en maskin tvätt, ätit städat undan efter mig och små plockat lite.. :)

Så på schemat just nu står vila! Börjar jobba kl 15.00 i eftermiddag och jobbar till 21.30 ikväll.. Ett lugnt pass tycker jag! Tiden brukar gå snabbt å så oftast är det roligt att jobba! :)

Har just nu varit ganska tyst här hos mig, har hänt mycket, men inget ja kan berätta än! ;) Å nej jag är inte gravid!! hahahaha

Det kommer när ja känner mig redo!

Puss till er alla som förtjänar det!


Kommentarer
Johanna

läsare har jag inte direkt tappat egentligen statistiken är den samma, så skall nog överleva!



jo men kul om folk läser det man skriver! :)

oh ja räkorna var mycket goda! :)

2011-02-05 @ 13:16:59
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
yass

jag har också jobbe helg!!!

2011-02-05 @ 13:52:45
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

åh, ja vill veeeta =)

2011-02-05 @ 19:56:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0