28 feb

Månadens sista dag! Men de gör inget, våren kommer bara nämre!

Har idag shoppat och så fick ja träffa min Ysamine! <3 <3 <3 Tyvärr inte så länge, men en liten stund..
Den 12 mars ska ja på en tjejfest med kändistema och jag ska klä ut mig till Kitty jutbring :), Så de har ja handlat lite till idag och så lova jag yasse att visa upp allt här! :)











Så yasse fick allt inhandlat en del efter att du åkt te jobbet! :) Var super mysigt att täffa dig igen! Måste göras om!

Så nu ska ja köpa ett hello kitty halsband, nån hello kitty fejktatuering och lite rosa färg till håret, sen ska ja nog ha allt hemma till utklädningen.. Ja just det köpte även ett par vanliga svarta strumpbyxor!

Nä om ja skulle gå å pyssla om älsklingen min! Ligger med feber och tråkig hosta! Stackarn!

Puss


Kommentarer
elina

sv: okeej! jo det är helt okej med mig :) gjort idag då? ^^ kram

2011-02-28 @ 21:15:51
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0