Nyårs Lista 2011

2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 Åkte till Stockholm och deltog i tjejmilen 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
 
3. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Nä, inget jag saknar.
  
4. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Som sagt datum är jag dålig på att komma ihåg, men jag kommer garanterat komma ihåg tjejmils helgen och min lycka i mitt älskade jobb! :)

5. Vad var din största framgång 2011?
Att jag fick 100% Dagtids jobb, Att tjänsten blev min.. Inga fler vikariat här inte!

6. Största misstaget? Hmm.... Gjorde jag några misstag i år?? ;)

7. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä, kankse någon förkylning eller så.

8. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min 100% dagtids tjänst och mina fina arbetskamrater.

9. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Takida - you learn 

10. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare :)

11. Vad önskar du att du gjort mer?
 Måste nog även denna gång skriva, sparat mer pengar.
 
12. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget

13. Hur firade du julen? Julfrukost hos mamma och paketöppning, sen vidare på jul lunch hos pappa och paketöppning, för att sedan åka till jockes morföräldrar och fira jul kvällen med hans familj. :)

14. Hur ska du fira nyår? Nyår går i lugnets tecken för oss, äta gott och en massa mys. :)

15. Blev du kär i år? Alltid kär.... I min Jocke då! 
 
16. Hur många one night stands? Inga
 
17. Favoritprogram på TV? The vampire diaries
 
18. Bästa boken du läste i år? Inte läst så många böcker i år.. Men några har det vatt och alla har varit bra.

19. Något du önskade dig och fick?
 Överkast, kaffetermos, hårfön, Lisa Marklunds nya bok, pengar m.m.
 
20. Något du önskade dig men inte fick? En miljon ;)

21. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Nähe du, blev ett år äldre ;)

22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns något... Men ja kan kankse övertala min kära sambo nån gång! :)

23. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Bästa stilen ever!

24. Vad fick dig att må bra?
Min familj och mig själv och min nya inställning!

25. Vad önskar du ska hända 2012? Jag önskar att ja ska fortsätta med mitt positiva tänkande, och att ja ska fortsätta tro på mig själv och att jag når min målvikt! (Kan ju även önska att ja vinner några miljoner, hade ju inte skadat!)

God Fortsättning önskar ja er alla! Puss



Kommentarer
Amanda

Fin blogg du har :)

2011-12-31 @ 14:39:27
URL: http://paaanda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0