Fyrverkerier!

Igår kväll vid sju/åtta tiden small det till utanför vårt ena sovrums fönster! Då var det någon/några idioter som kasta in en smällare i våran lilla fyrkant till innergård och ni kan ju tänka er vad det small!!!

Blir så jävla arg, nu har vi som tur e inga rädda hundar..Men lite respekt kan man väl visa sina medmänniskor. Jocke gick efter dom och vad han kunde se var dessa grabbar 15/16 år minst!

Jag älskar fyrverkerier, men dom ska inte smälla förräns vid tolvslaget på nyårsnatten!
Sen tycker jag inte heller att det är ok att smälla raketer överallt, hade räckt att det fick göras på 3 ställen här i Laholm och att man hade fått gå dit och skjuta upp sina raketer. Om man nu inte redan måste det tycker jag även att det ska vara lag på att ansöka om tillåtelse och är det nu redan lag på det så borde det skärpas till!! 
Ska kankse ha med sig papper på att man fått tillåtelse när man köper sina fyrverkerier. 
Men det finns puckon överallt, det lär man aldrig komma ifrån.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0