Höst!?

Det stormar ute!! Okej, nu kankse jag överdrev, men det blåser ordenligt!! usch.. Är hösten här redan?

Hade min sista semesterdag idag, så på måndag återgår vi till det normala.. Ska bli skönt att återgå till våra rutiner, har blivit lite halvt som halvt förslappad dom här veckorna!!

Imon ska Dacke släppas i skogen för första gången... Sååå nervös över detta... Jag vill att han ska bli duktig, men då finns även risken för att han skadas! Å blir han inte duktig, så säger babe att han ska omplaceras!! Suck... Inga roliga odds inte!!

Nu i veckan kom den en liten kille och undra om jag ville köpa jultidningar!!! Usch vill inte tänka på julen nu!! Å e det inte lite tidigt att börja sälja det nu!? Hahahaha

Nä, nu vill jag att älskling ska komma hem! Han och Jonna har jagat bock varje kväll denna vecka! Å nästan varje morgon med! Suck... Så nu tycker jag att det är dax för dom att komma hem!! hungrig är jag med.. Jonna har lovat att laga god mat te mig ikväll! Ska bli gott, för han e grym på att laga mat!! :)

Nä, nu ska jag återgå te tv:n... Ha en fin kväll!

Puss


Kommentarer
Sanna

Snälla hjälp mig nå min dröm !



www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram



2011-08-20 @ 09:08:44
URL: http://moonzanna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0