:(

Usch vad jag är nervös.... Min lille Dacke är just nu o skogen och jagar gris!! Bara det inte händer honom något och jag HOPPAS att han gör ett bra jobb, så dom får skjuta för honom!!!
Men ni fattar inte hur ont i kroppen jag har!! Känner mig inte alls säker!! Suck...

Västen han fick igår, passa inte riktigt.. Så jocke ska lämna in den hos sy tanterna i stan, så idag har han en mindre väst.... Som ja inte alls känner mig trygg med! Suck Suck Suck........

Vill bara att dagen ska gå fort och att han snart är hemma hos mig, trygg, säker och välbehållen!

Så idag passar jag Jonnas hund Hobbe... Hobbe är en tik.. hahaha passande namn va?? :)



Mina tomatplanter går det framåt med, dom växer och just nu hänger där gröna små bollar som småningom ska bli alldeles röda, hoppas jag i alla fall!! Kankse e försent med tanke på hur kallt det är ute!

När vi fiick hem dom:


Nu:




Får i så fall vara ute tidigare nästa år! ;)

Nu ska ja koncentera mig på att andas normalt och vänta ut tiden!

Puss


Kommentarer
AMEERA

Förtjänar din blogg mer attention än den får? Vill du ha mer läsare? Tipsa mig!



http://ameera.nu/2011/august/bloggtips-3.html

2011-08-20 @ 14:19:04
URL: http://ameera.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0