Ute söndag!!

Även denna dagen har varit underbar!

Massa mys med babe hela dagen. Var med i skogen innan idag och fixa till åtlarna :) Älskar att åka fyrhjuling!! Å idag prova jag att köra lite, men de gilla ja inte lika mycket.. Hehehe

Sen i kväll har jag och babe vatt ute i trädgården och fixat.. tagit bort våra grannars löv för tredje gången i år!! Suck.. Även satt upp vår trädgårdsbelysning vi fick av vår fina ex granne Gunilla! Vackert som tusan blir det! :)

Å nu väntar jag på att Evvis ska ringa, så ska vi ut på kvällspromenaden! Sen blir det mys i soffan med hundarna för babe ska prova lyckan i skogen!!

Ha en fin kväll mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0