Massor gjort idag! :)

Har städat, tvättat 3 maskiner, vikt in det i garderoben, rensat ogräs, trimmat Theo, vatt iväg en runda i skogen med babe! Så nu förtjänar jag en glass och massa soffmys! :)

Imon fortsätter trädgårdsarbetet.. Har inte mycket kvar nu! :)

Har mått lite små dåligt både igår ich idag! Kan inte förklara känslan, men jobbig är den! Håller ja inte igång mår ja jätte dåligt!!
Igår gick jag och la mig kvart över nio, innan halv  tio sov jag! Sen vakna jag imorse när babe kom hem vid tjugo över sju! Så vi får se hur länge man orkar vara uppe ikväll!!

Tänker i alla fall spendera den vakna tiden i soffan och bara mysa! :)

Trevlig valborg önskar jag er alla! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0