Hehehe

Dag två att gå upp tidigt idag och jag försov mig! Hahahaha.. Men kom i tid te jobbet ändå! :)

Sitter just nu och njuter.. I vanliga fall har tisdagar varit min stress dag, men inte nu längre!! Har redan hunnit äta och jag behöver inte ge mig ut på kvällsturen än på ett tag.. Jag har tid att slappa en tisdags kväll! Hur underbart är inte det! :) Ni som känner mig vet ju att det är dax för Aqua Arobic ikväll... Är inte jätte sugen på det! Men jag måste!!
Sen måste jag ju bara berätta hur stolt jag är över mig själv idag!! Blev bjudna på fika på jobbet idag! Jätte god tårta! Men tog Therese någon bit tro?? NEJ är svaret på det!! Wooop!! Har inte känt denna målmedvetenhet på evigheter!! Sååå skönt att den är tillbax!!

Imon är jag ledig.. Vad som ska göras då vet jag inte riktigt!! Men de e längesen jag var ledig en onsdag! :)

Avslutar med några bilder som tagits igår!! :)

Min håriga lille Theo! Snart dax för trimmning!!


Dacki! Önskar att du slutar fälla snart! Grrrr....



Ha en underbar Tisdag mina vänner!


Kommentarer
Johanna

Tack, tycker med den är snygg, så får se om jag vinner budgivningen :)



Haha det kommer vara lite tråkigt, men skall göra om i vardagsrummet, så kanske blir det samma tapet där :)

2011-04-06 @ 17:05:53
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
F

Gud vad gulliga hundar, förresten bra blogg! kram

2011-04-06 @ 18:22:41
URL: http://feliciablomquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0