Heeelg.. :)

Känns bra att säga äntligen helg! Vilket jag kan göra varje fredag nu ett bra tag framöver i alla fall! Underbart skönt!! <3
 
Har inget planerat i helgen.. Känns också mycket bra! Vill hinna med hemmet och min träning! Å på tal om träning! Har idag vatt på ett medelpass på friskis! Fina Therese ville ha med mig! :)) Vilket också var underbart skönt!! Så kan sammanfatta denna dag med två ord nu då! Underbart skönt!! Hihihihi

Sluta vid tre och begav mig hem för att sedan köra ner till stan och önskabutiken för att bruka presentkortet jag och älskling fick i 25 årspresent av Bitte med familj! :) Denna super fina sak köptes!



Älskar den! Tycker den är super mysig! Tyvärr inget jag skulle lägga pengar på om det inte var för presentkortet! Så vill någon köpa mig en sak nån gång vill jag ha klackskon i samma märke!! Finns i önska butiken Laholm för 395 kr! :) Kom och Ge!!

Sen skulle jag vilja visa en fin liten magnet jag fick av min ena kollega Linda! (för att jag slutat på mitt ena jobb)En super söt och snäll gest! :)



Tycker den e såå söt! :)

Just nu sitter jag i soffan med en massa ljus tända! Super myys! Å väntar på babe! Inte lika mysigt! Är som sagt alltid lite nervös när han är iväg! Är så rädd att de ska hända han någe!
Men de e något jag försöker släppa!! Får hoppas att ja snart får ett mess om att han är påväg hem!

Nu ska ja spendera resten av kvällen i soffan och kolla tv!

Puss





Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

fint hjärta gumman =)



//

delikatessbollen ;)

Puss puss

2011-04-01 @ 23:47:21
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
emilia

fin blogg :)

2011-04-02 @ 16:49:04
URL: http://emiliaalouise.blogg.se/
Johanna

Snyggt :)

2011-04-02 @ 19:54:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Angela

Mkt snygg! Vad kul att presentkortet kom till användning!

Ha det bra, kram A

2011-04-04 @ 08:00:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0