Härligt :)

Vilken helg man haft!! Underbart! Solen lyser, jag har fått ut tvättvindan och parrasollet.. Även trädgårdsmöblerna har tvättats av! :)

Långfredagen gick i lugnets tecken! :) Fick underbart besök av mina fina tjejer Yasse och Simona <3 ...





Påskafton däremot försvann snabbt! Sov alldles för länge, så de var bara att gå upp, fixa iordning sig, äta frukost och sedan bege mig till skogaby för att hämta syster! <3 Tog även en snabb kopp kaffe med mamma, Tonne och syster! <3
Efter detta gick bilen till alfonsgården för att där hämta upp min andra fina syster <3!

Så i lördes eftermiddag var det cirkus för hela slanten! :)



Tyvärr tar min kamera inte jätte bra bilder på långt håll!! :(






På kvällen sen var vi hemma hos jockes föräldrar och åt mycket god påskmat! :) Satt även ute i solen lääänge :)







Idag har ja städat, tvättat och handlat inför ikväll! För ikväll kommer mina fina tjejer igen! <3 Ska grilla lite vildsvin! Mumma..... :) Även Timmy ska göra oss sällskap.. :)

Tyvärr syns det inte längre att ja dammsugit! Har ju som sagt två djur!! Å just nu springer dom ut och in i trädgården! Kan inte hjälpa det men tycker det är hel mysigt ändå! <3 Har hellre lite skitigt och detta underbarar väder än rent och snyggt å tråkigt väder!

Eller va säger ni?  

Nu ska även ja placera min rumpa på en stol i trädgården!

Puss till er alla <3



Kommentarer
Johanna

kul med cirkus!

2011-04-25 @ 12:07:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0