Fredskog :)

I lördes var det dax för fredskog igen! Dacke var lika duktig som förra gången.. Han som äger stället trodde att Dacke kommer bli en riktigt duktig hund. Han sa:
Dacke är en hund som många vill ha, men få har! :)

Var även med inne i hägnet när jockes kompis skulle skjuta ett svin för sin hund! Gick rundor i en hel timme innan vi hitta rätt gris! Var väldigt spännande.. och vid ett tillfälle sprang en gris emot mig! Ska inte ljuga å säga att ja inte bli rädd! Fyyyy... Läskigt!! :)
Så nu får jag nog införskaffa ett par egna jaktbyxor.. Tyckte det var riktigt roligt att vara med! Så det blir kanske att jag följer med på jakt när drevjakten drar igång igen!













Sista bilden är från när vi letar efter grisen!!

Har igentligen ett videoinlägg jag skulle vilja lägga upp, men vill inte ladda upp det på youtube. Så de blir inget med det.

Nu tänker jag ta en dusch och sen ska jag soooova! :)


Kommentarer
Michelle

du kan skapa konto på http://www.videofy.me/. :D

2011-04-11 @ 10:39:21
URL: http://miche.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0