Första dagen..

Eller igentligen är det andra dagen på jobbet.. Brjade mitt nya schema i fredes! Gjorde inte alls ont att sluta 15.00 en fredag! :) Det gjorde inte heller ont att sluta 12.00 idag! :)

Idag har ja äntligen fått städat!!! Skulle ha gjorts i helgen.. Men då låg jag i soffan och mådde knas!! :( Fått hjälp av vevvis idag med! :) Tack för det gumsan!

Har även anmält våran kvartett till tjejmilen idag!! Så nu finns de ingen återvändo!! Träning inför detta börjar den 18 April!! Ska bli spännande! :)



Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH så spännande!!!! ska bli sååå ql!!! kanske t.o.m har semester den helgen =)

jag vill oxå sluta så tidigt =)

2011-04-04 @ 21:12:48
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0