Tisdag..

Vakna imorse halv åtta!!!! Å jag som skulle ha sovmorgon! Dacke väckte mig, en leksak hade hamnat under ett bord å han måste ju bara ha just den och kan han inte fixa det själv, så piper han och är uppe i ens ansikte tills man går upp!! Suck... Underbara lille Dacke.. <3

Annars har ja städat och vatt inne i halmstad och handlat en ny möbel, (tvbänk), och lite mat... Fick även med mig hem lite nya ljuslyktor... Får la ta kort på de imon och visa er andra. :)
Söta Evelina var med mig... Det uppskattar jag och många härliga skratt fick vi med! :)

Nu blir det till att ställa tv bänken på plats och sen fixa naglar! Ledig imon med förutom ett möte på eftermiddag som varar i en och en halv timme ca...

God natt alla glada! :)


Kommentarer
Nina

Låter som en bra dag, gumman!

Kul med lite nytt:)

Kramisar

2010-09-21 @ 21:57:02
URL: http://mondoblog.se/ninalunde


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0