På rätt väg igen..

Glömde säga imorse att ja vakna med en sån underbar träningsvärk! :) Tränade your shape igår. Love it! Var hos sheela innan och fick reda på att hon skulle ut å resa i tre veckor! Snyft!! Men de ska ja nog klara ändå! Har ju mina underbara vänner...
Idag hade jag gått ner dom 0,4 kg som ja gick upp för två veckor sedan, plus att ja förlorat 0,1 kg till.. Så nu är ja på rätt väg igen. :) Total viktminskning 23,8 kg!

Men har slarvat med maten och godsaker ett bra tag nu, började med det redan första veckan på min semester! Så från och med idag startar ja om! Noll socker och nyttigare mat! :) Men de fixar jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0