Måndag

Månaden här igen.. :) Veckorna går och dom kommer...
Älskling är hemma idag, en liten sjukling är han allt.. Men hoppas att det bättrar på sig imorgon, så han kan gå till arbetet.

I fredes var vi och köpte en ny skrivare, vår gamla passa inte i jockes nya dator.. Ni vet tekniken går ju framåt. och då stod jag och kolla på en ny mobil, ja funderat på att köpa ett tag. Men ni vet snåljopen dök upp och ja strunta i det.
Men har funderat ett tag till nu och jag vil gärna köpa en ny, min gamla funkar fortfarande, men ibland stänger den av sig och hänger sig en del. Speciellt när ja får sms. Mobilen ja funderar på heter Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro och jag vill ha den i svart. Har nån av er läsare denna mobil? Å i så fall va tycker ni om den?

Nu ringde jobbet, måste jobba en stund, höres sen!


Kommentarer
Lizzy

sv: Miljöpartiet blev det :) Tyvärr gick det ju inte så bra i valet. Vad gör du?

2010-09-20 @ 18:40:06
URL: http://muzicme.blogg.se/
Lizzy

sv: Nja inte jag heller. Kikar på Ullared (haha) och svarar på kommentarer :)

2010-09-20 @ 20:37:21
URL: http://muzicme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0