Härliga söndag!

Gårdagen var trevlig! När min moster och min kusin med sina barn var på besök! :) Finns mycket mat över så ikväll ska ja äta Tacos.. :) Mumma!!
Men innan dess ska ja köra till knäred och hälsa på söte Lina och hennes barn! :) trevligt ska det bli...

Igår fastna Dacke med sin tass i grinden, som han skrek!! Men som tur är, va jocke hemma och Nina var här på besök så ja slapp va med. Tyckte de va så jobbigt, vara nära att börja gråta! Typiskt mig.. Blödig som satan är jag!

Har igentligen inte mycke att berätta, eller jo de har ja, men inge ja kan skriva här... För man vet ju aldrig vem de som läser ens blogg!? Å de ja vill skriva av mig på, kan för vissa tolkas fel, så därför väljer ja att inte skriva någe alls!

ha en underbart härlig söndag!! :) 


Kommentarer
Jaana

åt du oxå tacos igår? :D

2010-09-05 @ 18:23:12
URL: http://finskadamen.blogspot.com
....

bra val. Du lär dig snabbt.

2010-09-07 @ 15:23:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0