:)

En bild tagen från dagens match med min mobil! Har inte lärt mig den helt än.. När ja kom hem upptäckte jag att ja kunde ställa in kameran i olika kategorier och där fanns en som hette sport... Den skulle man ju ha aktiverat. Både Kim, Filip och Tonne finns med på denna bild. Tonne är nr 17, bilden är tagen precis innan han gjorde premiär i denna matchen. :) Kan ju tilläggas att han inte spelat fotboll på flera år! :) Men kul var det att titta och duktig var han.. Även mina två småtte bröder var duktiga... <3










Igår fick ja dom två första julklapparna för i år... :) Eller igentligen var det jocke som fick dom och sen var dom ifrån förra året, från hans jobb! :) Twilight filmen och boken kom! :)



Har ikväll suttit å fixat med mobilen, försökt ställa in ringsignaler m.m. Å nu e de klart! :) Å älskling kom precis hem... Så nu ska ja umgås lite med älskling min.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0