...

Har äntligen börjat fatta hur dum i huvudet man är som snackar skit om andra! Hur det kan såra en... Hur kan man stå å ljuga en männsika rakt i ansiktet för att sedan gå å prata skit om en bakom ens rygg? Nu handlar detta inte om mig, men en person som står mig nära har råkat ut för detta. Å de är inget ja kan gå in mera detaljerat på, kan inte ens prata med någon om det!!! Å det är jobbigt!

Kan någon ge mig en vettig förklaring på det hära med skit snack, personliga påhopp och sen att man inte står för det? Ja kan vara sån själv! Men de ska ja sluta med på engång! Så ni som umgås med mig, börjar ja göra elaka personliga påhopp om någon! Snälla stoppa mig!! Å idiot förklara mig!!



Kommentarer
Nina

Vi får hjälpas åt tror jag:)

2010-09-16 @ 21:41:27
URL: http://mondoblog.se/ninalunde


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0