Vilken dag jag haft! Suck...

Dagen börja hur bra som helst!! Gick upp, tog det lugnt å sen gick ja med hundarna, efter det var det dax för Sheela, mer om det i ett annat inlägg..
Väl hemma igen, började jag med maten å ringde mamma för att berätta om resultatet, efter ett tag frågar hon om ja vet om att ja ska jobba på eftermiddagen, men det hade jag inte en aning om! Jag mitt dumma nöt har kollat på fel schema å skrivit in fel!! Har nämligen vatt några schemaändringar på jobbet den senatse tiden!

Så ja blev mäkta irriterad på mig själv!! Pinsamt var det också!! Å det finns inte i min värld att ja ska missköta mitt jobb på det viset, även om ja inte gjorde det medvetet!
Efter jobbet igen, så var det hem, fixa mat till mig, ge hundarna mat, ut å vandra å sen packa träningsväskan!!
Så nu sitter ja i soffan å slappar, vilket ja förtjänar efter denna fruktansvärda jobbiga och irriterande dag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0