Söndagen kom och gick...

Idag har gått i tvättens tecken. Vet inte hur många maskiner ja hunnit med och just nu väntar jag på att torktumlaren ska bli klar så ja kan gå och krama kudden.
Imon är det jobb, går in lite extra så vi får rent å fint på jobbet.. Snäll man e va?

Har även fått träffa syster pojkvän Joakim... :) Han verkar super trevlig och söt va han med, namnet är ju bara finast i världen... :) Vevvelina har också vatt här en runda ikväll... Vi har ätit pizza å haft det mys pys... <3

Har på den senaste tiden tagit en del beslut som känns helt rätt för mig och denna gång har ja genomfört dom också... Så just nu i skrivande stund är ja väldigt stolt över mig själv! :) Ska kämpa på och nå det liv jag vill ha!

När det gäller vikten har ja inte brytt mig så mycket dom senaste veckorna... Vilket gör mig besviken, men imon då börjar ja om igen... Inget socker och mera träning... Skärpning nu Therese.....!!!! Det här SKA ja klara!!

Innan idag tog ja för första gången en massa egobilder på mig själv, tänkte faktiskt visa en av bilderna... ååå nu skäms jag... hatar bilder på mig själv, men måste bli modigare och mera självsäker... så här får ni en bild!!! :)



Nu blir det sängen för min del...

Sov gott


Kommentarer
cherie

superfin blogg design!

Jätte söt är du på bilden också! :)

Kika gärna in hos mig och släng in en kommentar eller två. Kram! <3

2010-10-03 @ 23:40:16
URL: http://www.cherie.devote.se
sofie

SV: tack så mycket :) allt bra med dig? kram

2010-10-04 @ 07:56:57
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/
sofie

sv: haha jo samma här, måndag morgnar är alltid sega, man önskar man kunde stanna i sängen typ :) kram

2010-10-04 @ 08:01:49
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0