:) Nymålat och fint!

Nu kommer jag visa er en del före och efter bilder! :) På min lägenhet!

Sovrum 1:

     

Bild ett, tapeten före! Örk.... Och bild 2 Målningen efter! :) Har två olika lila färger, en mörkare fondvägg och ljusare lila på dom andra väggarna. :)

     

Tavlor som just nu hänger i sovrummet... Bild ett, dom tavlorna köpte jag inne på ett handikappgymnasium i halmstad.. Eleverna där tillverkade dom själva! :) Bild 2 är tre tavlor som jag själv gjort! Inte jätte fina, men färgerna passar bra in där nu! :)
Sen ska även några väggord upp ovanför sängen! (Lycka, Kärlek och Fånga dagen).

Sovrum 2,(datarummet):

     

Bilderna är väldigt mörka, men man ser ju ungefär hur tapeten på bild ett ser ut, vilket inte är vackert och sen bild två är hur det ser ut nu... Men de e svårt att se att det är en ljusgrön färg. :)

Vardagsrummet:

Innan:


Efter:
           

Är så nöjd! :) Men även i detta rum ska mer upp på väggarna.

Hallen:

Innan:
     

Efter:
     

Blev väldigt nöjd med resultatet... :)

Har även haft målare som målat utsidan av lägenheten, vilket verkligen behövdes:

Innan:
     

Efter:


Sen måste jag ju bara berätta att förra söndagen brann det i vårat soprum, som inte alls ligger långt ifrån våran lägenhet, läskigt som bara den.. Får bara hoppas att det inte är någon som med flit tänt på, utan att det var en olyckshändelse!




Så nu tror ja att ja fått med allt! :)
Nu ska ja fortsätta att städa och tvätta!

Hörs senare...


Kommentarer
Hanna

gud va fint :D!

2010-10-20 @ 17:11:31
URL: http://hanshen.blogg.se/
Yass

SÅ FINT Hjärtat

2010-11-17 @ 21:47:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0