Motivation.....

Har ja inte något av alls!! Å har inte haft på veckor, därför har ja inte skrivit så mycket inom denna kategori. Men imon ska ja äntliget träffa Shela igen, efter flera veckors uppehåll... Hon har haft en välbehövlig semster.. De e hon allt värd, efter all energi hon lägger ner på sin patienter... :) Är så glad att ja hittat någon som verkligen kan hjälpa mig!

Så denna vecka börjar mitt nya liv! Ska börja försiktigt hade jag tänkt, för man har ju "gått i väggen" när det gäller träningen... Så från och med imorgon ska ja ta på stegräknaren igen, å ha som mål att gå någonstans mellan 7000 - 10 000 steg minst/dag. Och så ska ja träna aqua arobic tisdagar, springa fredagar och träna your shape söndagar.

Så önska mig lycka till och dela gärna med er av eran styrka till mig! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0