Lördag...

Denna dag försvann hur fort som helst... Vakna, åt frukost, gick en runda med vovvarna, körde till vildsvinsbutiken, körde hem, dammsög, torka golv, gick med hundarna och nu sitter jag här.. :) Har även hunnit med att äta mat.. Tur är väl det... :)
Mina två sovrum är nu hur vackra som helst.. :) Å nu mår jag bra... här är städat och fint!
Ikväll är ja gräsänka... Älskling är iväg och jagar, hoppas det går bra för honom.. Han behöver rastas.. :) Och jag tänker spendera kvällen i soffan med en bra film, har bara inte bestämt mig än vilken det blir.

Imon hoppas jag att ja hinner med att tvätta... tvättstugan är överfull.... Annars får vi se vad dagen har att erbjuda..

Puss å Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0