Goodiebag

För några veckor sen blev jag meddlem på Goddiebag.nu. Det är en sida där du kan bli meddlem och själv välja vad du vill ha i din Goodiebag. Finns lite olika att välja på.
Det är givetvis gratis och du ska, när du provat produkterna, gå in på deras sida och lämna feedback. Inte svårt alls... :) Jag fick i alla fall hem min första Goodiebag i veckan och har hunnit prova en av produkterna, Nivea soft för kropp och ansikte. Den andra produkten är Lumene dagkräm med vitamin C+.

Tycker du att detta låter kul? Gå då in på länken ovan och läs mer å du, glöm inte att bli meddlem. :)



Kommentarer
Nina

Nu har jag gått med, och lämkat dig hos mig:)

Kramisar <3

2010-10-17 @ 20:37:56
URL: http://mondoblog.se/ninalunde


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0