Fredag <3

Nu kan jag säga att jag har helg! :)

Målarna har vatt här hela veckan och nu är det klart... Båda sovrummen, hallen och vardagsummet är målade.. Känns som en helt ny lägenhet.. Så nu har ja en del möbler att köpa in, men de får komma efter hand.
Har nu äntligen fått ordning och så har jag dammsugat över snabbt, även fått upp lite på väggarna... Men den stora städningen får bli imon...

Ligger efter lite med bloggandet också, har en del bilder jag vill visa er och så ska jag skriva lite om goodiebag.se, men de får med bli imon! Orkar inte ikväll.

Nu ska ja fortsätta att kolla på idol och sen får det bli en dusch, stinker verkligen... Usch...

Puss å Kram


Kommentarer
elin

vi tycker rätt lika då:D alice fick stannaaa<:

2010-10-15 @ 23:00:06
URL: http://coolasacucumber.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0