Tisdag... :)

Hade en super mysig kväll igår med älskling! <3 Va bara mys hela kvällen lång!

Såg även en film.. Beck - levande begravd! En bra film och en av dom få beck filmerna som faktiskt skrämde mig! Hoppade till några ggr... :)

Idag har det vatt jobb hela dagen... Å nu ikväll, så brukar det i vanliga fall vara auqa arobic, men de e ju lov... Å då är det ingen träning! :( Tur i oturen tycker jag... Har ju mått skit i tre dagar, men nu mår ja bättre, så ja kan behöva vila lite. Tänkte ta en längre runda med hundarna istället... I detta skit väder.. Men ändå..

Sen ikväll, tror ja det blir en film....

Nä om ja skulle gå med hundarna...





Bild lånad från goggle.se



Kommentarer
sebastian

sv: jag förstår hur du tänker och jag håller med dig i.o.m att det där är riktigt grova brott.

men jag är ändå lite kluven, för dödsstraff..det är ju också mord.. eller?

kul att du ville svara på frågan iaf:)!

2010-11-02 @ 20:18:59
URL: http://projectsebastian.tk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0