Söndag...

Goddag alla där ute....

Tiden idag har bara sprungit iväg! Vakna kvart över åtta av att babe höll på att väsnas.. :) Nä, men han hade stängt dörren till sovrummet och hundarna börja gnälla å ha sig!
Å 5 min senare åkte jocke iväg, ni vet jakten.. Så jag åt min frukost och drack mitt kaffe i lugn å ro. Sen begav jag mig ute med hundarna, gick först en liten runda med båda, sen hem å lämna Dacke för att sedan gå en längre runda med Theo.
Glömde min halsduk hos Therese i fredes, så ja passa på att gå inom där för att hämta den, men fastna hos henne i en och en halv timme.. :) Prata om allt å ingeting.

Väl hemma igen, så börja ja städa, gjorde aldrig detta igår, orka inte. Men nu är ja klar.. Håller på att tvätta och vänta på att golvet ska torka, så ja kan lägga ut mattorna igen.

Snart ska hundarna ut igen, blir en kort tur.. Ska gå längre ikväll hade jag tänkt!

Så har min dag sett ut... Ja just det, måste handla med å va ska man äta ikväll? En städigt jobbig fråga.

Ja ja, nu ska ja sluta tjata å fortsätta med mitt liv!

Puss å hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0