Min träning/viktresa

Det går så där med denna kategori! Kommer inte riktigt igång! Men de ska göra!
Är fortfarande förkyld, har vatt det ett antal veckor nu! Trist.. Men de e bara på kvällstid och ibland även tidiga morgnar... Mitt på dagarna mår ja toppen, men ja vågar inte träna som innan, vill ju inte bli helt kass!

Men idag har ja äntligen, inte glömt stegräknaren en enda gång! Pluspoäng till mig!!
Å jag har kommit upp i 14771 steg idag..

På tisdag är det äntligen aqua arobic igen... Var ju ingen gympa i tisdes, är höstlov å då är bassängerna stängda för sånna aktiviteter jag vill vara på! :(

Nä nu ska ja sätta mig i soffan hos älskling å mysa innan det är dax för att sova!

God Natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0