Min träning/viktresa

Har idag vatt å vägt mig, å ja hade gått ner i vikt... men de va inte mycket... Har nämligen bytat våg på företagshälsovården, så idag kan man ju säga att det var invägning igen.
Boka nästa vägning den 22 Nov, för nu på måndag kändes det inte lönt... Inte så många dagar imellan ju.. så då får ni totala viktminskningen... för då blir det rätt.

Började dagen med en spring runda, är ju ett antal veckor sen ja sprang sist... Å som man tappar fort, kunde åtminstonde springa längst hela grusvägen runt glänninge innan, men idag fick ja stanna en gång när ja bara sprungit halvvägs... Så nu får ja jobba upp det igen. Två varv blev det idag... Plus att ja gjorde bryggan i 40 sek.. orka inte mera sen... Klen är jag.. Med det ska byggas upp nu.

Å sen har ja vatt ute på två promenader, men vädret har inte vatt det roligaste, regnar å blåser som bara den..  Var genomblöt innan ja ens börjat rundan så de blev ingen lång promenad, hoppas på bättre väder imon, för då får ja gå långpromenaden. Kom upp i 6158 steg på mina två små promenader idag. 



Bild lånad från google. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0