Min stackars älskling! <3

Precis när jag städat klart ringer jocke å säger att han är påväg hem, å ja undrar så klart varför, då berättar han att han gått å trillat på jobbet å slagit axlen ur led!!! 
Å ja säger bara AJ! Han har ont min lille stackare, får ta å skämma bort han ikväll.. Fast de gör ja ju nästan alltid ändå.... :)

Ja å vevvis har vatt ute med hundarna vid två tillfällen idag och så var vi iväg och handla en runda med.

Så nu är det kvällen för mig å imon tänker ja ta sovmorgon... Börjar jobba efter tolv nån gång... Får kolla i min almenacka innan ja går å lägger mig bara. :)

Nu börjar böda camping... :)





Kommentarer
Yass

Jocks då:/

2010-11-17 @ 21:39:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0