Måndag...

Å jag har en ledig dag... :) Ser fram emot denna arbetsveckan.. Känner mig meningsfull just nu, känner mig nöjd! :)

Mitt hem ser ut som rena kriget å ja sitter i soffan å ler.. De kan inte bli bättre... Nä men jag har dammat, tvättat å skurat toaletten hittills... Å nu snart ska ja få tummen ur å börja dammsuga... :) Sen är städandet klart för idag, ni vet har en älskling som inte riktigt förstår att det heövs städas...

Senare kommer vevvis hit till mig, va vi ska hitta på vet ja inte än, de får tiden utvisa, hade i alla fall tänkt gå å möta henne, å nu när ja tänker på det kanske ja ska skicka iväg ett mess till henne med... :)

Igår var det farsdag, firade detta hemma hos farmor å farfar, super goo mat gör min fina lilla farmor... <3 Hon bjöd på kalkon... Mumms..
Men innan dess så jobba jag några timmar å sen var jag å babe å vovvsen ute i skogen... Dacke fick springa lös... Tyckte han var super skoj...

Nä tummen ska ur å ja ska dammsuga... Solen lyser å jag känner mig glad!

Puss å hej



Min underbar fina... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0