Måndag...

Uppdatering av Dacke å våra promenader... Har funkat som innan, han testar å testar och jag ger mig inte! Jocke var ute med han innan idag och tog på han sele igen å då hade han inte dragit nånting, så de ska ja testa imon! fortsättning följer!
Har ni något tips?

Annars har ja tvättat idag och tagit det lugnt! Så skön! För imon blir det stressigt igen, vilket det är varje tisdag!
Har även lekt med vevvis idag, hon har suttit å gjort läxa och jag lagade mat under tiden! Älgstek, kokt morötter, potatis och sås! :) Blev gott! Var första ggr jag laga någon rätt med älgkött.
Sitter just nu å kollar böda camping.. Gillar det skarpt! :) hahahaha Sen blir det sängen å film för att sedan sova!

Sov gott önskar ja er alla 


Kommentarer
sanna karlsson

jätte fin och intressant blogg har du.

skulle uppskatta om du kollade in på min också

http://gregersbananer.blogg.se



och juste, komentera gärna vad du tycker och om du kankse kan ge mig några tips?

tack på förhand.

2010-11-22 @ 21:23:24
URL: http://gregersbananer.blogg.se/
Yasmine

PUSS

2010-11-22 @ 21:39:01
simona =0)

ha med en vattenpistol å spruta snabbt på rackarn om han inte lyssnar på din röst =) kommer nog funka finfint =)

pussss kram

2010-11-22 @ 23:23:17
angie

åh visst e han! tack så mkt:) fina d två hundarna du har på bilder :) dina båda två?

2010-11-23 @ 11:32:10
URL: http://rockinjelly.blogg.se/
Ulrika

Oki annars har jag ett tipps som funkade på min hund och det är att så fort hunden drar minsta lilla så tvärvänder du bara och går åt andra hållet i rask takt .. hunden blir väldigt förvånad eftersom den bara har fokus på full fart framåt. upprepa så fort han drar hela tiden tills han ger sig. det kan ta tid men funkar garanterat. det blir en hel del springande fram och tillbaka i början men efter ett tag så kommer du bara behöva stanna och då kommer han sluta upp vid din sida och då kör du med att stanna tills du bara behöver sakta in lite osv. lycka till och glöm inte ha tålamod, han kommer inte lära sig på en dag :)

2010-11-24 @ 19:08:45
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Emmy Wahnberg

Hej!

Vill du föreviga dina minnen? Vill du ge bort ett fint kort i julklapp? Eller kanske vill du ha en ny header bild på din blogg eller en ny profil bild till facebook? Jag jobbar som fotograf och har ett fotopaket till bra pris som gäller från den 1 Okt - 1 Jan där du själv väljer var, när och hur du vill bli fotograferad. Självklart kommer jag med tips och idéer för att få fram bästa resultat. Titta in på min hemsida och kontakta mig om du är intresserad!



Mvh Emmy Wahnberg

2010-11-25 @ 19:17:52
URL: http://wahnbergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0