Lördag...

Vakna med huvudvärk idag, inge skoj alls... Men nu verkar det har bättrat sig.. Men babe har haft ont i huudet hela veckan.. så de e väl något som vandrar mellan oss här hemma.

Imorse när ja gick ut med hundarna, så drog Dacke till så ja tappa kopplet å ja kan säga att ett svart streck for ifrån mig! Jädrans var han sprang, som tur är så såg jocke det, så han kom ut till mig för att hjälpa å Dacke sprang inte så långt å så kom han tillbaka av sig själv. Man blir ju as skraj när sånt händer... Vi har ju massa vägar med bilar å en massa andra hundar här.. Kunde ju hänt vad som helst! Men nu gjorde det inte de...

Idag är det jobb som gäller, börjar tre å slutar halv tio.. Men kan säga att ja aldrig vatt med om en sån lång dag innan, klockan blir ju aldrig dax att åka! Känner att det inte är lönt att göra något, eller om ja ska va ärlig orkar ja inte göra något! Så ja tänkte nu återgå till sängen å tv å ligga där en timme till i alla fall å sen får ja väl bege mig!

Ha en fin lördag...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0